!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ق.ظ

با اجازه میرویم "تن به آب" !!!

میدونید چی خوبه؟!

این که خسته باشید...

و کلاس شنا داشته باشید!

آی حال میده...!!!


البته انصافا "دست به آب" هم همون کیفی رو به آدم میده که "تن به آب" میده! اما اگه دست به آب زمانِ استانداردشو بیشتر کنه بهتره!!!
اصلا شاید سرِ حوصله نشستم این دو رو باهم قیاس کردم تا بلکه "از قیاسش خنده آمد در میان" !!!
.
.
.
حدیث از پیامبر فک کنم: شنا بهترین ورزش برای مومن است!
"مفهوم" یک حدیث از امام علی فک کنم: هر گاه حالتان نامساعد و گرفته بود و علت آن را نمیدانستید آبی به سر و صورت خود بزنید!
.
.
.
آقو گشتیم به نتایجی نیک رسیدیم:

پیامبر صلی الله علیه و آله :به فرزندانتان شنا کردن و تیراندازى بیاموزید .


پیامبر صلی الله علیه و آله :بهترین سرگرمى مؤمن شنا است .


پیامبر صلی الله علیه و آله :حقّ فرزند بر پدرش این است که . . . به او شنا کردن بیاموزد .


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
پیام پژوهان

نظرات  (۲)

ضمن تشکر که به وب من سر زدید..قلم بسیار طناز و زیبایی دارید...
خدا حفظتون کنه..
موفق باشید
پاسخ:
ضمن عرض تشکر که شما رسم وبلاگ نوازی را بجا آوردید و به ما سر زدید!
والا من قلم ندارم، با کیبرد مینویسم! :)) البته فلم دارمااا ولی زیبا نیس! معمولیه! canco !!
با تشکر فراوان!
همچنین!
ما که عمرمون کلاً بر فناست
زان که کشتی غرق این گرداب هاست!
:))
پاسخ:
چه قافیه ی ردیفی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">