!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

من ساخته!


دیروز پیامی از طرف مغزم به دستم رسید که گفته بود: "پیام الملوکا! چه نشسته ای و سر در واتساپ نموده ای که بنده طرحی دارم گران!!! " بدو گفتم: " آن طرح چیست؟! "
پاسخ داد: " خودت می بینی! "

مدتی گذشت که این طرح از مغز برایمان فرستاده شد:

textgram


مورد پسند بود! یادمان باشد دستور دهیم آن را بر سر درِ وبلاگ بکوبند!
.
.
.
با همکاری نرم افزار textgram !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
پیام پژوهان

نظرات  (۳)

:))
میگم چرو استیکرش نصفه اس؟

از تکستگرام خوشم نمیاد :/
پاسخ:
سوالت پرسشی بود یا نیازی به جواب نداشت؟!
اگه نیازی به جواب نداشته که یعنی خودت میدونی چرو!
اگه هم پرسشی بود که اون نیمه ی پاینش از شکوه و جلال ما میکاست! چرا که آب دماغش آویزونه!! !:)))


اتفاقا من باهاش حال کردم! انتظار داشتم صد بار تو گوشیم هنگ کنه که نکرد!
تشکر
پاسخ:
نوکرم کاکو!!!
آب دماغ!:)))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">