!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

!صفحه ی شخصی پیامُ الملوک

!...آن پادشاهِ خوش سلوک

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ

شعری با صدای من, گوش کنید و نظرتونو بگید, بی زحمت!

بنده شعر "در آن لحظه" از مهدی اخوان ثالث رو خوندم,حال کردم,صدامو ضبط کردم! اینو بشنوید و بگید صدای من برای گویندگی و اینچیزا چطوریه!

این شما و این شعر در آن لحظه با صدای من:


*صدای اسپیکر رو زیاد کنید تا بشنوید!

 

 دریافت

 

نظرتون درباره ی صدای من یادتون نره!

 

اینم متن شعر:

 

در آن لحظه که من از پنجره بیرون نگاه کردم

کلاغی روی بام خانه همسایه ما بود

و بر چیزی ، نمیدانم چه ، شاید تکه استخوانی

دمادم تق و تق منقار می زد باز

و نزدیکش کلاغی روی آنتن قار می زد باز

نمی دانم چرا، شاید برای آنکه این دنیا بخیل است


و تنها می خورد هرکس که دارد.


در آن لحظه از آن آنتن چه امواجی گذر می کرد

که در آن موجها شاید یکی نطقی در این معنی که شیرین است

غم ، شیرین تر از شهد و شکر می کرد

نمی دانم چرا شاید برای آنکه این دنیا عجیب است ،

شلوغ است ،

دروغ است و غریب است


در آن موجها شاید در آن لحظه جوانی هم

برای دوستداران صدای پیرمردی تار می زد باز

نمی دانم چرا، شاید برای آنکه این دنیا پر است از ساز و از آواز

و بسیاری صداهایی که دارد تار و پودی گرم ،

و نرم ،

و بسیاری که بی شرم

در آن لحظه گمان کردم یکی هم داشت خود را دار می زد باز

نمی دانم چرا شاید برای آنکه دنیا کشنده ست

دد است ،

درنده ست ،

بد است ،

زننده ست ،

و بیش از این همه اسباب خنده ست .


در آن لحظه یکی میوه فروش دورگرد بد صدا هم

دمادم میوه پوسیده اش را جار می زد باز

نمی دانم چرا شاید برای آنکه این دنیا بزرگ است

و دور است ،

و کور است ،

در آن لحظه که می پژمرد و می رفت

و لختی عمر جاویدان هستی را

به غارت با شتابی آشنا می برد و می رفت ،

در آن پر شور لحظه

دل من با چه اصراری ترا خواست

و می دانم چرا خواست ،

و می دانم که پوچ هستی و این لحظه های پژمرنده

که نامش عمر و دنیاست ،

اگر باشی تو با من ، خوب و جاویدان و زیباست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
پیام پژوهان

نظرات  (۶)

ما این صوت رو نشنیده، طبق شنیده های قبلی مون میگیم عامو صدات خوبه اینقد اِفه(!) نیا بیو برو یه تست برا گویندگی بده
پاسخ:

به حرف شما اصفوهونیا نمیشه اعتماد کرد! شماها قصد تخریب ما شیرازی ها رو دارید!!! :)))

.

.

.

کوجو باس رفت به نظرت؟!

"و تنها می خورد هرکس که دارد"

اینُ توی متن جا انداختی کاکو!



عامو میگم دنبال نفر دومی نگو نه :))
فاطیــ!!!!
کجایی؟؟؟ :))

ای "تو"!
عام کوجوی؟ بیو پیام الملوک منتظرت نشسته! :دی



عی بابا!
اصفهانیا چه ظلمی بهت کردن اینقد دشمنی میکنی باهاشون عاخه؟ :/
یحتمل باس بری صدا و سیما!
پاسخ:
متن رو از یه سایت کپی کردم ایتو شده!



:))) کم کم داری خوی گذشته رو دوباره پیدا میکنیااا!!!



اصفوهونی همین که اصفوهونی هست خودش کلی ظلمه به علم هستی!!! :))


بلی بلی!!
ای شیرازی!
کپی کردی یه بارم از روش نخندی ببینی غلط داره یا نه! :))

:))
هرکسی که او دور ماند از اصل خویش / باز جوید روزگار وصل خویش!!! :))

عام بیو برو کسی از دشمنی با اصفانیا به جایی نرسیده
بیخود خودتُ خسته نکن! :پی

یـِس یـِس!!!
پاسخ:
اگر نژادمان دست و پای ما را نبسته بود...!!! :)))


:))


ما هیچ وقت خسته نمیشویم!!! .... حالا اگه هم شدیم .. شدیم دیگه!!! کاریش نمیشه کرد!



عجب عجب!
شوما اصن خسته ی خدایی هستین :)))
پاسخ:
بله! ما خدایی خسته هستیم!!!
bah bah!naze nafaset!
پاسخ:
شوم کوجو بودی کاکو!!!!
اینُ بخون

http://mbmofidikia.blogfa.com/post-338.aspx
پاسخ:
همشو؟؟!!؟!  :)))
.
.
.
.
.
خوندم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">